oh i swear to ya, i'll be there for you

Jobbet gick bra idag. Kallt som fan och sådär kul att lasta in möbler å ting i lastbilar. Men det gick iaf bra. Bara träffat okända människor idag och jag tror att det kan vara bra för mig. Att våga prata och lära mig att ha konversationer med okända människor. Man växer lite. Mannen som jag åkte hem med är en affärsman god för x antal miljoner och far åt killen Andreas. Han berättade om mycket. Var lite kul och spännande att höra vad han hade att berätta. Han frågade vad jag ville bli i framtiden osv och sen så sa han att han såg potential i mig till att bli ledare. Att jag hade dem egenskaperna för att bli ledare. Och att höra det från just honom, det gjorde mig väldigt glad. Kanske mina drömmar besannas en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0