heartbroken

Köpte med mig 2 plagg hem från Vero Moda häromdagen. Efter väldig beslutångest så valde jag att behålla den vita blusen vilket passar bra till fest medans den rosa tröjan fick åka tillbaka till butiken. Väntade mig inte en kortare modell, så det fick dessvärre inte bli den. Saknar den redan... hade varit så fin nu när man får färg i sommar och till ett par vita jeans (a) men jag måste sluta köpa genomskinliga grejer. Känns som att min garderob bara består av det... Jesper fick iallafall vara det avgörande omdömet efter många om och men. Vilket han sällan får vara men ibland så ;)

Kom hem från jobb för inte så länge sen. Jobb 7.30 till 18.50. Snacka om att jag är trött. Gör mig inget alls att bara ligga i soffan och kolla Champions League med Martin och Marcus ikväll. Imorgon är jag ledig och då ska jag inte göra många knop.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0