there are this days

Torsdag och jag är ledig. Känner mig ynklig idag. För några dagar sedan kände jag att det var en förkylning på väg. Och nu har den kommit och sämre kommer jag nog bli. Hosta och trötthet. Jag har inte varit sjuk sedan jag vet inte när...? På dessa 7 måndader som jag har varit här i Norge har jag inte varit sjuk en enda gång, tills nu. Hur häftigt är inte det?! Haha, jag är stolt. Man brukar ju ofta ha några små förkyldningar... men inte ens det har jag haft. Kanske är den friska luften här "uppe"? Bor ju trots allt i höjd med Karlstad om man ska se till Sverige. Jag bor till och med högre upp än Stockholm såg jag nu. Fan va coolt...(?)
 
Imorgon är det jobb igen och på lördag är det Menyfest. Vi har ordnat en liten fest, mest för att jag flyttar hem(det visste ni inte...) hem och för att vi vill göra något kul tillsammans nu innan jag åker hem till mitt kära Sverige. 

Vädret här är helt underbart idag så nu ska jag gå ner till jobbet för att hämta ett recept till en fisksoppa och sen ska jag gå vidare till gymmet, inte för att träna, utan sola. Hej blekfis! All min färg har försvunnit. Jag tyckte ändå jag jobbade upp en ganska bra bränna nu i sommar men den är tyvärr borta. Fuck that. Men hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0