gangnam style yeeaah

 
Haha, vilken jävla låt OCH video. Trots allt så svänger den lite så jag diggar den! Vad hittar ni på en söndag som denna? Själv har jag städat mitt rum(stökfia number one) och varit på tur i Dröbak och sett i butiker med Silje. Därefter blev det kladdkaka och fyy så mätt och illamående jag blev. Vilket gjorde att det inte blev någon träning för mig idag. Enbart tränat två dagar den här veckan. Fy skäms. Men det blev iallafall 1 timma Zumbapass och 40 min styrka efteråt i onsdags. Och på torsdagsmorgon dansade jag Dance Aerobic med Anna och sedan gjorde vi 4 magövningar. Fyfan, det va tungt! Fick pushat Anna lite eftersom hon inte tränat mage på några månader. "Kom igen, en till, du orkar" För en gångs skull var det jag som fick vara coach ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0