high five

Idag lyckades jag både knalla mig ner till jobbet av egen maskin och även gå till gymmet och bränna några kalorier efter jobbet. Sen en härlig promenad hem och nu är jag nöjd. Ny vecka, nya möjligheter. Imorgon har jag stängning och detta innebär att jag börjar halv två och därför ska jag träna innan jobbet. Tror det eventuellt blir en tur i skogen. Heja heja!
 
Igår fick jag ett uns om att Svenska Hollywoodfruar har börjat igen. Så med förhoppning och böner gick jag in på tv3plays hemsida och till min stora lycka kunde jag se programmet. Jippie!! Det är så att man inte kan se alla program eller videos på webben pga jag är i ett annat land. Blev ännu lyckligare när jag idag insåg att jag även kan kolla på Ensam mamma söker. Sverige feeling ♥ You just gotta love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0