to be honest

Den här veckan har sugit. Typ. Jag har bara jobbat och jobbat och återigen jobbat. Har haft taskiga vakter så det enda jag har gjort är att jobba och det är vad mina dagar har bestått av. Tyvärr har jag inte heller tränat en enda dag. Jo, en dag var jag ute och gick 5 km medans jag funderade över livet. But that's waaaay to bad. Tror jag har en infektion i kroppen som är på väg att bryta ut. Så imorgon, måndag, är det en ny vecka och jag ska fan träna även fast jag kanske inte borde. Får hoppas på god tur och att träningen tar bort infektionen istället. 
 
Det var det enda jag tänkte säga för ikväll. Eller nej, one more thing :D Jag fick tredje säsongen av 24 av Jesper sist när jag var hemma. Så himla snäll!!! Så jag har ägnat hela veckan åt 24 och nu är jag äntligen klar. Lika grym som vanligt. Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0