Hej vecka 32

Ny vecka, fan vad skönt. LET'S DO IT!

Jag måste verkligen tillbaka till ett sundare liv. Det här går inte längre. Stoppar i mig hur mycket onyttigt som helst mest hela tiden och jag har aldrig känt mig så tjock och pluffsig som jag känner mig just nu. Förhoppningsvis kan det leda bot till om jag eventuellt skriver ner skriftligt hur det går. För annars blir det lätt att man bara pratar för sig själv och dessutom inte känner någon press. Varför inte en gång för alla bara?? Vi försöker!

Så för att inleda mitt "sundare" liv gick jag och Jesper en pw på 5 km idag i den sköna solen. Bra musik i lurarna och det här sköna vädret fick mig verkligen att känna energi. Så himla härligt att bara träna i träningstights och linne, utan att frysa!! Efter det gjorde jag och Jesper en magövning ihop. Är du själv lika opepp som jag på att träna så är det super att ha någon att träna tillsammans med! Vi körde 3 rep x 20 antal. En jäkligt bra övning där den ena personen ligger ner på rygg och den andra står med varsitt ben vid sidan av huvudet på den som ligger ner. Så lyfter personen som ligger ner upp sina ben så att den som står upp kan putta iväg benen åt antingen framåt eller sidorna. Riktigt trött blir man och den känns bra i magen!! Rekommenderar den! Så hur tränar vi imorgon? Pw kanske efter jobbet?! - den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0